برند کارفرمای خود را واقعی بسازید

هیچ شرکتی کامل نیست. هنگامی که سیستم پیام‌رسانی برند شما در حال شکل‌گیری است، نه تنها آنچه که باعث تمایز شرکت‌تان از دیگران می‌شود را به اشتراک بگذارید، بلکه واقعیت‌های واقعی و بعضا تلخ را نیز مطرح کنید. نظرات شغلی معتبری تهیه نمایید و آنها را بر روی وب‌سایت کاری خود قرار دهید و در مورد محیط کاری سازمان صادق باشید. در این صورت، احتمال اینکه متقاضیان به شرکت ‌شما اعتماد کنند، بسیار بالا خواهد بود‌ و پس از آنکه کارمند شما شدند، احتمال اینکه در شرکت شما برای مدت طولانی‌تری باقی بمانند نیز بسیار بالا است.

متقاضیان به دنبال یک شرکت کامل نیستند، چون می‌دانند که چنین شرکتی وجود ندارد.

برای آنها، این مهم است که بدانند کارکردن با شما، گزینه‌ی مناسبی است.

نویسنده نوشته: جواد فقیهی پور

مشاور و مدرس مدیریت منابع انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
29 + 8 =


شاید دوست داشته باشید

کارگاه آموزشی اعتماد به نفس در معاونت تربیت و آموزش ناجا

مدرس: جواد فقیهی پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

دوره روانشناسی برخورد با مشتری و مدیریت شکایات مشتری در شهرداری منطقه ۱۹ تهران

دوره روانشناسی برخورد با مشتری و مدیریت شکایات مشتری درشهرداری

کتاب مدیریت بازنشستگی کارکنان

Employee Retirement Management مولفین: دکتر ناهید حیدری – دکتر جواد