برند کارفرمای خود را واقعی بسازید

هیچ شرکتی کامل نیست. هنگامی که سیستم پیام‌رسانی برند شما در حال شکل‌گیری است، نه تنها آنچه که باعث تمایز شرکت‌تان از دیگران می‌شود را به اشتراک بگذارید، بلکه واقعیت‌های واقعی و بعضا تلخ را نیز مطرح کنید. نظرات شغلی معتبری تهیه نمایید و آنها را بر روی وب‌سایت کاری خود قرار دهید و در مورد محیط کاری سازمان صادق باشید. در این صورت، احتمال اینکه متقاضیان به شرکت ‌شما اعتماد کنند، بسیار بالا خواهد بود‌ و پس از آنکه کارمند شما شدند، احتمال اینکه در شرکت شما برای مدت طولانی‌تری باقی بمانند نیز بسیار بالا است.

متقاضیان به دنبال یک شرکت کامل نیستند، چون می‌دانند که چنین شرکتی وجود ندارد.

برای آنها، این مهم است که بدانند کارکردن با شما، گزینه‌ی مناسبی است.

نویسنده نوشته: جواد فقیهی پور

مشاور و مدرس مدیریت منابع انسانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
11 + 10 =


این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شاید دوست داشته باشید

دوره DBA؛ درس مهارت‌های نوین رهبري در دانشگاه تهران

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

دوره MBA؛ درس مدیریت رفتار سازمانی در دانشگاه تهران

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

دوره خلاقیت و نوآوری سازمانی در شرکت قطارهای مسافری رجا (گروه اول)

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)