دوره روانشناسی برخورد با مشتری و مدیریت شکایات مشتری درشهرداری منطقه ۱۹ تهران

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)
مجری: مجتمع فنی تهران – نمایندگی ونک و نارمک
مخاطبین: مدیران شهرداری منطقه ۱۹ تهران (۱۵ نفر)
مدت: ۱۲ ساعت
تاریخ برگزاری جلسه اول: ۲۳ دی ۱۳۹۷
تاریخ برگزاری جلسه دوم: ۲۵ دی ۱۳۹۷
تاریخ برگزاری جلسه سوم: ۳۰ دی ۱۳۹۷
 
سرفصل ارایه شده در دوره
روانشناسی برخورد با مشتری و مدیریت شکایات مشتری
بخش ۱؛ مدیریت ارتباط با مشتری
بخش ۲؛ رفتارشناسی دیسک بخش
۳؛ ارتباطات بین فردی
بخش ۴؛ مدیریت شکایات مشتری

نویسنده نوشته: جواد فقیهی پور

مشاور و مدرس مدیریت منابع انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
24 + 9 =


این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شاید دوست داشته باشید

کتاب مدیریت جامعه‌پذیری سازمانی – چاپ دوم

کتاب  مدیریت جامعه‌پذیری سازمانی –  چاپ دوم مولفین: دکتر جواد

کتاب مدیریت بازنشستگی کارکنان در سازمان تامین اجتماعی

کتاب مدیریت بازنشستگی کارکنان در سازمان تامین اجتماعی مولفین: دکتر