دوره روانشناسی برخورد با مشتری و مدیریت شکایات مشتری درشهرداری منطقه ۱۹ تهران

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)
مجری: مجتمع فنی تهران – نمایندگی ونک و نارمک
مخاطبین: مدیران شهرداری منطقه ۱۹ تهران (۱۵ نفر)
مدت: ۱۲ ساعت
تاریخ برگزاری جلسه اول: ۲۳ دی ۱۳۹۷
تاریخ برگزاری جلسه دوم: ۲۵ دی ۱۳۹۷
تاریخ برگزاری جلسه سوم: ۳۰ دی ۱۳۹۷
 
سرفصل ارایه شده در دوره
روانشناسی برخورد با مشتری و مدیریت شکایات مشتری
بخش ۱؛ مدیریت ارتباط با مشتری
بخش ۲؛ رفتارشناسی دیسک بخش
۳؛ ارتباطات بین فردی
بخش ۴؛ مدیریت شکایات مشتری

نویسنده نوشته: جواد فقیهی پور

مشاور و مدرس مدیریت منابع انسانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
27 − 21 =


این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شاید دوست داشته باشید

دوره DBA؛ درس مهارت‌های نوین رهبري در دانشگاه تهران

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

دوره MBA؛ درس مدیریت رفتار سازمانی در دانشگاه تهران

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

دوره خلاقیت و نوآوری سازمانی در شرکت قطارهای مسافری رجا (گروه دوم)

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)