مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

مدت: ۲۰ ساعت

تاریخ برگزاری: اردیبهشت ۱۳۹۸

سرفصل ارایه شده در دوره  مدیریت بازاریابی

بخش ۱: مفاهیم بازاریابی
بخش ۲: آمیخته بازاریابی
بخش ۳: استراتژی بازاریابی
بخش ۴: تبلیغات
بخش ۵: فروش
بخش ۶: بسته‌بندی
بخش ۷: تحقیقات بازاریابی
بخش ۸: مدیریت ارتباط با مشتری
بخش ۹: مدیریت شکایات مشتری
بخش ۱۰: شهرت سازمانی
بخش ۱۱: تصویر سازمانی
بخش ۱۲: برندینگ شرکتی
بخش ۱۳: برندینگ شخصی
بخش ۱۴: برندینگ کارفرما

دوره ارایه شده به روایت تصویر

نویسنده نوشته: جواد فقیهی پور

مشاور و مدرس مدیریت منابع انسانی

2 پاسخ به “دوره MBA؛ درس مدیریت بازاریابی با رویکردی بر بازاریابی داخلی و خارجی در دانشگاه تهران”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
25 − 16 =


این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شاید دوست داشته باشید

دوره مجازی مدیریت رفتار سازمانی در مدرسه عالی کسب‌و‌کار ماهان (حرفه پلاس)

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

دوره آموزش مجازی اخلاق حرفه‌ای در بیمه ملت

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

دوره مجازی مدیریت مسیر پیشرفت شغلی در مدرسه عالی کسب‌و‌کار ماهان (حرفه پلاس)

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)