مزایای داشتن یک برند کارفرمای قوی

یک برند کارفرمای قدرتمند، مزایای متعددی در بردارد، زیرا:

  • باعث کاهش هزینه‌های کارمندیابی می‌شود: هر چقدر برند شما در مسیر شناساندن شرکت به مخاطبین به عنوان مکانی که افراد خواهان کار در آن هستند موفق‌تر عمل نماید، هزینه‌ی کمتری را برای جذب کارکنان جدید صرف خواهید نمود. براساس تحقیقی که توسط سایت لینکدین انجام شده است، برندهای قوی حدود ۵۰ درصد به ازای هر استخدام در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنند.
  • شما را از دیگر رقبایتان متمایز می‌کند: تعریف برند کارفرما فرصتی برای تعریف آنچه که باعث تفاوت شما نسبت به دیگر شرکت‌ها می‌شود فرآهم می‌آورد.
  • میزان حفظ کارکنان را بهبود می‌بخشد: یکی از بخش‌های مهم ساخت برند کارفرما، گوش‌دادن به حرف‌های کارکنان و برطرف نمودن نگرانی‌های آنهاست. با کارکنان خود به خوبی رفتار کنید و بدین صورت احتمال اینکه در کنار شما باقی بمانند و در یافتن افراد با صلاحیت و ماهر به شما کمک کنند را افزایش دهید.

ساخت یک برند کارفرمای مثبت، هیچ ضرری ندارد. یک برند کارفرمای قوی، باعث جذب افراد با استعداد شده، در بین کارکنان فعلی حس افتخار و غرور را برمی‌انگیزد و تصویر شرکت شما را در جامعه بهبود می‌بخشد. در برند کارفرما، علت جذابیت و مناسب بودن کار در یک شرکت معین، بیان می‌شود. پیش از بکارگیری، آن را به خوبی و بادقت تعریف نمایید.

نویسنده نوشته: جواد فقیهی پور

مشاور و مدرس مدیریت منابع انسانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
17 − 17 =


این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شاید دوست داشته باشید

دوره مدیریت منابع انسانی در شرکت‌های دانش بنیان

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور مجری: شرکت تجارت هوشمند هیراد مخاطبین:

پادکست مهارت های رهبری در برنامه مدیانا

گوینده: دکتر جواد فقیهی پور عناوین پادکست ها: ۱. اهمیت

کتاب کاربرد رفتارشناسی دیسک در مدیریت منابع انسانی

مولف: دکتر جواد فقیهی‌پور با پیشگفتاری از: دکتر آذر صائمیان