نور، دوربین، برند

 

تصاویر به کلمات زندگی می‌بخشند، بنابراین بخشی از فرایند ارتقای برند کارفرمای شما، به تصویر کشیدن عکس‌ها و ویدئوها است. متقاضیان می‌خواهند پیش از آنکه وارد جلسه‌ی مصاحبه شوند حس کنند که فرهنگ شما برای این مسئله، اعتبار قائل است. تصاویر و ویدئوها بهترین شیوه برای وارد نمودن مخاطبین به محیط کارتان، برای تعیین اینکه آیا تناسب درست با یکدیگر دارند یا خیر، می‌باشد.

چرا که تصاویر به عنوان روش اصلی ما برای دسته‌بندی و درک داده‌های عظیمی که هر روزه با آنها مواجه می‌شویم محسوب می‌شود. ویدئوها نیز همانند عکس‌ها جذاب هستند. براساس تحقیق انجام شده توسط پرمورفیکز(۱)، برای حدود ۴۴ درصد افراد احتمال اینکه با برندهایی که اقدام به ارسال تصاویر می‌نمایند کار کنند، بیشتر است.


جلوه‌های بصری جذاب بسازید

در زیر به روش‌هایی برای ساخت محتوای بصری برندینگ کارفرما اشاره خواهیم نمود:

هدف خود را تعریف کنید.

مخاطبین خود را تعریف کنید.

از تصاویر و عکس‌های معتبر و منحصر به فرد، استفاده نمایید.

برای هر دپارتمان (بخش) شرکت یا سازمان ویدئویی تهیه نمایید.

فرهنگ شرکت‌تان را به تصویر بکشید.

از یک یا دو قالب (تم) استفاده نمایید.

از ارائه‌های ویدئویی کوتاه استفاده کنید (کمتر از دو دقیقه).

از داستان‌های کارکنان خود برای مخابره‌ی پیام‌تان استفاده نمایید.

متقاضیان را با زندگی روزانه‌ی کارکنانتان آشنا کنید.


 

نویسنده نوشته: جواد فقیهی پور

مشاور و مدرس مدیریت منابع انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
7 + 23 =


این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شاید دوست داشته باشید

دوره آنلاین رفتارشناسی دیسک برای مدیران وزارت دفاع

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

کتاب برندینگ کارفرما به زبان ساده

مولف: آلیشا آ. گاریبالدی مترجمین: دکتر جواد فقیهی‌پور، سمیه فقیهی‌پور

ضبط استودیویی دوره تفکر سیستمی در سازمان صنايع دفاع (ساصد)

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)