
نور، دوربین، برند
تصاویر به کلمات زندگی میبخشند، بنابراین بخشی از فرایند ارتقای برند کارفرمای شما، به تصویر کشیدن عکسها و ویدئوها است. متقاضیان میخواهند پیش از آنکه وارد جلسهی مصاحبه شوند حس کنند که فرهنگ شما برای این مسئله، اعتبار قائل است. تصاویر و ویدئوها بهترین شیوه برای وارد نمودن مخاطبین به محیط کارتان، برای تعیین اینکه آیا تناسب درست با یکدیگر دارند یا خیر، میباشد.
چرا که تصاویر به عنوان روش اصلی ما برای دستهبندی و درک دادههای عظیمی که هر روزه با آنها مواجه میشویم محسوب میشود. ویدئوها نیز همانند عکسها جذاب هستند. براساس تحقیق انجام شده توسط پرمورفیکز(۱)، برای حدود ۴۴ درصد افراد احتمال اینکه با برندهایی که اقدام به ارسال تصاویر مینمایند کار کنند، بیشتر است.
جلوههای بصری جذاب بسازید
در زیر به روشهایی برای ساخت محتوای بصری برندینگ کارفرما اشاره خواهیم نمود:
هدف خود را تعریف کنید.
مخاطبین خود را تعریف کنید.
از تصاویر و عکسهای معتبر و منحصر به فرد، استفاده نمایید.
برای هر دپارتمان (بخش) شرکت یا سازمان ویدئویی تهیه نمایید.
فرهنگ شرکتتان را به تصویر بکشید.
از یک یا دو قالب (تم) استفاده نمایید.
از ارائههای ویدئویی کوتاه استفاده کنید (کمتر از دو دقیقه).
از داستانهای کارکنان خود برای مخابرهی پیامتان استفاده نمایید.
متقاضیان را با زندگی روزانهی کارکنانتان آشنا کنید.
منو شبکههای اجتماعی