هم‌راستا کردن مشتری با برند کارفرما

کسانی که برای شغل خاصی در شرکت شما درخواست، ارسال می‌کنند مصرف‌کننده و مشتری شما نیز محسوب می‌شوند؛ بنابراین باید بین برند کارفرما و برند شرکتی‌تان ثبات و تناسب برقرار باشد. مخاطبین می‌خواهند در شرکت‌هایی سرمایه‌گذاری کنند که با کارکنانشان به خوبی برخورد می‌کنند‌ و کارکنان نیز می‌خواهند با برندهایی کار کنند که با مردم در تعامل هستند. شرکت‌هایی که دارای یک برند کارفرمای قوی هستند، تجربه‌ای مشابه آنچه که مصرف‌کننده تجربه می‌کند برای متقاضیان فرآهم می‌آورند. اگر هدف این است که برای مشتریان، خدمات سریع و کارآمدی تهیه نماییم، باید این هدف را برای متقاضیان نیز دنبال کنیم. ‌برای آنکه برند کارفرمای واقعا متمایزی داشته باشید، به تمام تقاضاها پاسخ دهید و نامه‌های تشکر را پس از انجام فرایند کارمندیابی ارسال نمایید.

حتی متقاضیانی که در نهایت برای مشاغل انتخاب نشده‌اند نیز تجربه‌ای مناسب از تعامل با شرکت شما بدست خواهند آورد و این را به خاطر می‌سپارند.

نویسنده نوشته: جواد فقیهی پور

مشاور و مدرس مدیریت منابع انسانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
25 + 27 =


این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شاید دوست داشته باشید

کتاب مدیریت جامعه‌پذیری سازمانی – چاپ دوم

کتاب  مدیریت جامعه‌پذیری سازمانی –  چاپ دوم مولفین: دکتر جواد

کتاب مدیریت بازنشستگی کارکنان در سازمان تامین اجتماعی

کتاب مدیریت بازنشستگی کارکنان در سازمان تامین اجتماعی مولفین: دکتر