عنوان سخنرانی:

برندینگ کارفرما؛ جذب و نگهداشت کارکنان بااستعداد در سازمان

Employer Branding


سخنران:

جواد فقیهی پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)

برگزارکننده:

انجمن مدیریت ایران

تاریخ برگزاری:

۲۹ خرداد ۱۳۹۶ (۲ ساعت)

شرکت‌کنندگان:

مدیران و اساتید عضو انجمن مدیریت ایران

محل سخنرانی:

شورای انجمن‌های علمی ایران

 

سرفصل مطالب

ارایه شده در سخنرانی

مفاهیم و تعاریف برندینگ کارفرما؛

مفاهیم مرتبط با برندینگ کارفرما؛

کارکردها و مزایای برندینگ کارفرما؛

تعاملات برندینگ کارفرما؛

پیامدهای برندینگ کارفرما؛

مطالعه موردی؛

پیشنهادات کاربردی.

منابع مورد استفاده در ارایه:

۱٫ گاریبالدی، آلیشا (۱۳۹۳)؛ برندینگ کارفرما به زبان خیلی ساده، ترجمه جواد فقیهی‌پور و سمیه فقیهی‌پور، تهران، نشر سلسله مهر.

۲٫ فقیهی‌پور، جواد و فقیهی‌پور، سمیه (۱۳۹۴)؛ برندینگ کارفرما؛ تاریخچه، ابعاد و کارکردها، تهران، نشر پارسینه.

۳٫ رستگار، عباسعلی و فقیهی‌پور، جواد و پورابراهیمی، نینا و فقیهی‌پور، سمیه (۱۳۹۵)؛ پیمایش برندینگ کارفرما؛ بر تصویر برند کارفرما در بانک ملت، تهران، انتشارات دارالفنون، با همکاری مرکز تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک ملت.

۴٫ رستگار، عباسعلی و فقیهی‌پور، جواد و پورابراهیمی، نینا و فقیهی‌پور، سمیه (۱۳۹۵)؛ پیمایش برندینگ کارفرما؛ برندینگ کارفرما ابزاری جهت ارتقای تلاش داوطلبانه کارکنان در بانک ملت، تهران، انتشارات دارالفنون، با همکاری مرکز تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک ملت.

۵٫ رستگار، عباسعلی و فقیهی‌پور، جواد و پورابراهیمی، نینا و فقیهی‌پور، سمیه (۱۳۹۵)؛ پیمایش برندینگ کارفرما؛ ایجاد و اندازه‌گیری ارزش ویژه برند مبتنی بر کارکنان در بانک ملت، تهران، انتشارات دارالفنون، با همکاری مرکز تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک ملت.

۶٫ رستگار، عباسعلی و فقیهی‌پور، جواد و پورابراهیمی، نینا و فقیهی‌پور، سمیه (۱۳۹۵)؛ پیمایش برندینگ کارفرما؛ جایگاه و اجزای برند کارفرما در بانک ملت، تهران، انتشارات دارالفنون، با همکاری مرکز تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک ملت.

۷٫ رستگار، عباسعلی و فقیهی‌پور، جواد و پورابراهیمی، نینا و فقیهی‌پور، سمیه (۱۳۹۵)؛ پیمایش برندینگ کارفرما؛ برندینگ کارفرما ابزاری جهت ایجاد  محیط کاری مطلوب در بانک ملت، تهران، انتشارات دارالفنون، با همکاری مرکز تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک ملت.

۸٫ رستگار، عباسعلی و فقیهی‌پور، جواد و پورابراهیمی، نینا و فقیهی‌پور، سمیه (۱۳۹۵)؛ پیمایش برندینگ کارفرما؛ برندینگ کارفرما ابزاری جهت نگهداشت کارکنان در بانک ملت، تهران، انتشارات دارالفنون، با همکاری مرکز تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک ملت.

۹٫ رستگار، عباسعلی و فقیهی‌پور، جواد و پورابراهیمی، نینا و فقیهی‌پور، سمیه (۱۳۹۵)؛ پیمایش برندینگ کارفرما؛ جایگاه و ابعاد جذابیت سازمانی در بانک ملت، تهران، انتشارات دارالفنون، با همکاری مرکز تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک ملت.

۱۰٫ فقیهی‌پور، جواد و رضایی، یوسف (۱۳۹۵)؛ پژوهشنامه برندینگ کارفرما؛ وضعیت برند کارفرما و مطلوبیت محیط کار در بانک رفاه‌، تهران، انتشارات دارالفنون.

۱۱٫ فقیهی‌پور، جواد (۱۳۹۵)؛ توسعه و تبیین مدل برندینگ کارفرما در دانشگاه‌های دولتی ایران (مورد مطالعه: دانشگاه تهران)، تز دکتری رشته مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران، به راهنمایی دکتر سیدرضاسیدجوادین.

۱۲٫ فقیهی‌پور، جواد و فقیهی‌پور، سمیه و چترچی، نوش‌آفرین (۱۳۹۶)؛ بررسی تاثیر برندینگ کارفرما بر تلاش داوطلبانه کارکنان  با میانجی‌گری تعلق خاطر و انتظارات کارکنان، فصلنامه رسالت مدیریت دولتی، سال هشتم، شماره ۲۶٫

۱۳٫ فقیهی‌پور، جواد (۱۳۹۶)؛ پژوهشنامه برندینگ کارفرما؛ تاثیر برندینگ کارفرما بر تعهد سازمانی کارکنان، تهران، انتشارات دارالفنون.

. Seyed Javadin, Seyed Reza & Hasangholi Pour Yasori, Tahmores & Rastegar, Abbasali and Faghihi Pour, Javad (2016), Explanation of Developed Employer Branding (DEB Model) in Tehran University, International Journal of Scientific Research and Management Studies (IJSRMS), ISSN: 2349-3771 Volume 3 Issue 6, pg: 216-228.

. Seyed Javadin, Seyed Reza & Hasangholi Pour Yasori, Tahmores & Rastegar, Abbasali and Faghihi Pour, Javad (2016), Development of Employer Branding Model in Iranian Public Universities, Merit Research Journal of Business and Management (ISSN: 2408-7041) Vol. 4(5) pp. 042-054.

 

سخنرانی ارایه شده به روایت تصویر





نویسنده نوشته: جواد فقیهی پور

مشاور و مدرس مدیریت منابع انسانی

6 پاسخ به “سخنرانی؛ برندینگ کارفرما (جذب و نگهداشت کارکنان بااستعداد در سازمان) در انجمن مدیریت ایران”

    1. سلام. ممنونم از حُسن نظر شما
      لطفا از طریق آیدی تلگرامی Javadfaghihipour@ ارتباط برقرار بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Solve : *
1 + 15 =


این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

شاید دوست داشته باشید

دکتر جواد فقیهی‌پور

درس مدیریت منابع انسانی پیشرفته برای دانشپذیران دوره دکتری مدیریت کسب و کار دانشگاه تهران

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور(دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران) مدت:

کتاب تفکر استراتژیک‌

مولفین: دکتر جواد فقیهی‌پور – دکتر میثم کشاورز – حامد

دوره مدیریت زمان برای مدیران گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران

مدرس: دکتر جواد فقیهی‌پور (دکتری مدیریت منابع انسانی دانشگاه تهران)